ja nic nie musiałem wycinać :P wziąłem odkręciłem śruby, przycisnąłem ten dolot do dołu i bardziej w głąb po czym wcisnąłem co prawda na chama lampę i przykręciłem go z powrotem
miejsca nie ma w ogóle ale wszystko spasowało bez jakiegokolwiek wycinania :P
miejsca nie ma w ogóle ale wszystko spasowało bez jakiegokolwiek wycinania :P
wyglada to jak pocenie sie oleju jednak to tylko smar z przegubow. Olej ze skrzyni nie przedostaje sie do przegubow. Jak chcesz miec sucho to wymien sobie gumowe uszczelki na rys nr9. Jednak chce Cie pocieszyc ze w 90% przypadkow pomaga dociagniecie srub nr 2. Po dociagnieciu wyczysc wszystko i obserwuj czy dalej sie poci. Jesli tak do ewentualnej wymiany uszczelki choc one sa wielokrotnego uzytku poniewaz sa gumowe. W vw golfie III byly jeszcze papierowe i trzeba bylo je wymieniac po kazdym rozkreceniu przegubu. Jednak slyszalem tez historie ze pseudomechanicy ladowali do przegubow zwykly towot i wogole nie zakladali tych uszczelek
Komentarz